Rábaközi portál: OS - Horváth Csaba rossz hírt hozott

Szeretettel köszöntelek a Rábaköz és környéke közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 155 fő
  • Képek - 5350 db
  • Videók - 115 db
  • Blogbejegyzések - 344 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 48 db

Üdvözlettel,

Rábaköz és környéke vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Rábaköz és környéke közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 155 fő
  • Képek - 5350 db
  • Videók - 115 db
  • Blogbejegyzések - 344 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 48 db

Üdvözlettel,

Rábaköz és környéke vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Rábaköz és környéke közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 155 fő
  • Képek - 5350 db
  • Videók - 115 db
  • Blogbejegyzések - 344 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 48 db

Üdvözlettel,

Rábaköz és környéke vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Rábaköz és környéke közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 155 fő
  • Képek - 5350 db
  • Videók - 115 db
  • Blogbejegyzések - 344 db
  • Fórumtémák - 4 db
  • Linkek - 48 db

Üdvözlettel,

Rábaköz és környéke vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A BKV jelenlegi helyzetét figyelembe véve legfeljebb úgy lehetne ingyenes a fővárosi
közösségi közlekedés, ha az utasok tolnák a járműveket. A Lehet Más
a Politika (LMP) szerint Horváth Csaba szocialista
főpolgármester-jelölt vagy nincs tisztában a BKV helyzetével vagy
ostobának tartja a választókat - mindkettő rossz hír a
budapestieknek.
A Lehet Más a Politika régóta hangsúlyozza, hogy a BKV jelentős
átalakításokra szorul, így egyebek mellett meg kellene változtatni a
finanszírozását és viteldíj-politikáját is, de a Horváth Csaba
ingyenességre vonatkozó javaslata a budapesti közösségi közlekedés
összeomlásához vezetne.  A közlekedési vállalat finanszírozásának
mintegy 50 százaléka a viteldíjakhoz kapcsolható (jegyárbevétel és
árkiegészítés), több mint 40 százaléka állami támogatás, és kevesebb
mint 10 százalékot áll a főváros, ezért még kevésbé értelmezhető
Horváth Csaba  jó híre . Az LMP véleménye szerint az lenne az
egészséges arány, ha ezek a források a cég működéséhez egyenlő
nagyságban járulnának hozzá, így valamelyest csökkenthetőek lennének
a jegyárak, és vonzóbbá lehetne tenni a közösségi közlekedést az
autózással szemben. Ennek megteremthetőek a feltételei, például a
vállalkozásokra kivetett helyi adókkal vagy kommunális adókkal. Az
ökopárt azonban tisztában van azzal, hogy ilyen lépést csak
átgondolt, egy, az állami adóreformmal összehangolt adóátalakítás
során lehet végrehajtani.  A szocialista politikus felvetése, a
dugódíj felhasználása a közösségi közlekedés finanszírozásában
önmagában támogatható. Fontos azonban, hogy az ebből származó
többletforrások - melyek egyébként bizonyosan nem érik el a
vizionált számokat - elsősorban a hiányzó fejlesztések (elővárosi
közösségi kapcsolatok fejlesztése, járműpark cseréje, stb.) alapját
teremtsék meg. A dugódíj elsődleges szerepe ráadásul nem a bevétel,
hanem a forgalom csillapítása a belvárosi zónákban. Ezt az amúgy
támogatandó eszközt azonban könnyen le lehet járatni a társadalom
szemében, ha csak újabb sarcot látnak benne, nem pedig tudatosabb,
átgondoltabb közlekedésre ösztönző, és a városi életminőséget javító
intézkedést. A mostani, az autózókat csupán fejőstehénnek tekintő
javaslat viszont sajnos az előbbi irányba mutat.  Horváth Csaba
kampányígérete már csak azért is hajmeresztő, mert éppen a
szocialista kormányzás ideje alatt nőttek az égig a jegy- és
bérletárak. A választók emlékezete pedig valószínűleg tovább tart,
mint Horváth Csabáé, akik azzal vádolta az LMP-t, hogy tőle nyúlta
le a dugódíj bevezetésének ötletét, holott az a megalakulása óta
szerepel az ökopárt programjában. Annak minden esetre örülünk, hogy
a belvároson átmenő autósforgalom korlátozásának szükségességével
egyetértünk.
   Kiadó: Lehet Más a Politika párt (LMP)

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu